Administracja Biurowa • Konsultant Ds. Kontaktu Z Klientem Zagranicznym Z J. Niemieckim • dlaBydgoszczy.pl

Konsultant ds. kontaktu z klientem zagranicznym z j. niemieckim

ADMINISTRACJA BIUROWA / BYDGOSZCZ, dodano: 6 marca 2017 15:17, wyświetlono: 327 razy

Brak zdjęcia

Kontakt z ogłoszeniodawcą

  • LOKALIZACJA
  • Miejsce: Bydgoszcz
  • PODSTAWOWE INFORMACJE
  • Forma zatrudnienia: pełen etat
  • Pozycja: specjalista
  • Miejsce pracy: Bydgoszcz
  • Wykształcenie: wyższe
  • WYNAGRODZENIE

Opis firmy

Herz 24 sp. z o.o. sp. k. Jesteśmy firmą, która zajmuje się delegowaniem opiekunek osób starszych do Niemiec.

Opis stanowiska

W związku z dynamicznym rozwojem spółki, poszukujemy kandydata na stanowisko:



Konsultant ds. kontaktu z klientem zagranicznym z j. niemieckim
Miejsce Pracy: Bydgoszcz

Wymagania

Zadania:

 Kontakt mailowy i telefoniczny z bieżącymi klientami Firmy oraz ich kompleksowa obsługa
 Pozyskiwanie nowych klientów zgodnie ze strategią rozwoju firmy
 Negocjowanie warunków współpracy z nowymi klientami
 Organizowanie i koordynowanie wyjazdów opiekunek do Niemiec
 Składanie raportów ze swojej działalności

Dodatkowe wymagania

Oczekujemy:

 Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
 Komunikatywność
 Umiejętność pracy w zespole
 Odporność na stres
 Dobra organizacja własnego czasu pracy
 Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
 zorientowanie na wyniki i założone cele

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV wraz ze zdjęciem) na adres: milena.gburczyk@herz24.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ust. z dn. 29.08.97 r. O Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883).

Oferujemy

Oferujemy:

 pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
 wynagrodzenie adekwatne do rezultatów pracy
 ciekawą, pełną wyzwań pracę
 pakiet medyczny
 umowa o pracę (istnieje również możliwość innej formy zatrudnienia lub dostosowania godzin pracy)